Наукова періодика України Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького


Баланюк І. Ф. 
Маркетингова стратегія розвитку підприємства / І. Ф. Баланюк // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2011. - Т. 13, № 1(1). - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2011_13_1%281%29__8
  Повний текст PDF - 1.643 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Баланюк І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Баланюк І. Ф. Маркетингова стратегія розвитку підприємства / І. Ф. Баланюк // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2011. - Т. 13, № 1(1). - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2011_13_1(1)__8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського