Наукова періодика України | Научный вестник Донбасской государственной машиностроительной академии | ||
Фомиченко И. П. Концептуальные основы стратегии инновационного маркетинга / И. П. Фомиченко, Д. О. Лобода // Научный вестник Донбасской государственной машиностроительной академии. - 2012. - № 2. - С. 319-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvdgma_2012_2_47 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Фомиченко И. П. Концептуальные основы стратегии инновационного маркетинга / И. П. Фомиченко, Д. О. Лобода // Научный вестник Донбасской государственной машиностроительной академии. - 2012. - № 2. - С. 319-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvdgma_2012_2_47. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |