Наукова періодика України | Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського | ||
Ісаєнко О. Маркетингова складова ефективного управління науковою бібліотекою / О. Ісаєнко // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 38. - С. 384-399. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2013_38_29 Висвітлено погляди вітчизняних та зарубіжних фахівців щодо маркетингової діяльності бібліотек, ефективного використання маркетингового інструментарію для успішного управління бібліотечною установою. Наведено аргументи на користь пріоритетного використання некомерційного маркетингу у бібліотечній діяльності. Охарактеризовано складові некомерційного бібліотечного маркетингу. Обгрунтовано необхідність організації у бібліотеці спеціалізованого маркетингового відділу, який би із застосуванням системного підходу координував роботу усіх зацікавлених сторін у маркетингу бібліотечно-інформаційних послуг, продуктів, ініціатив на шляху до ефективної реалізації маркетингової стратегії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ісаєнко О. Маркетингова складова ефективного управління науковою бібліотекою / О. Ісаєнко // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 38. - С. 384-399. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2013_38_29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |