Наукова періодика України Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського


Самохіна Ж. 
Маркетингові дослідження в наукових бібліотеках України / Ж. Самохіна // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 35. - С. 66-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2013_35_8
Висвітлено використання бібліотечного маркетингу на сучасному етапі, зокрема такого його компонента, як маркетингове дослідження. Розглянуто досвід і рекомендації бібліотек України щодо організації та проведення моніторингів попиту читацької аудиторії. Запропоновано методику організації маркетингового дослідження в Національній бібліотеці України ім. В. І. Вернадського.
  Повний текст PDF - 270.633 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Самохіна Ж.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Самохіна Ж. Маркетингові дослідження в наукових бібліотеках України / Ж. Самохіна // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 35. - С. 66-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2013_35_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Самохіна Жанна Владиславівна (1989–) (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського