![]() | Наукова періодика України | ![]() | Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського |
Самсонов М. Реклама бібліотек в онлайнових соціальних мережах / М. Самсонов // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 532-542. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2012_33_49 Досліджено поняття соціальної мережі (СМ), розглянуто історію розвитку в Інтернеті СМ. Висвітлено питання адаптації бібліотек до умов поширення й використання електронних технологій, розкрито можливості їх діяльності та реклами в онлайнових СМ. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Самсонов М. Реклама бібліотек в онлайнових соціальних мережах / М. Самсонов // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 532-542. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2012_33_49.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |