Наукова періодика України | Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського | ||
Булахова Г. Бібліотечна реклама як засіб комунікації / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 30. - С. 150-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_30_14 Висвітлено функціонування різних форм бібліотечної реклами. Акцентовано увагу на ролі реклами як інструменту комунікативної взаємодії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Булахова Г. Бібліотечна реклама як засіб комунікації / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 30. - С. 150-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_30_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |