Наукова періодика України | Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського | ||
Туровська Л. Маркетинговий підхід як чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування / Л. Туровська // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 135-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_29_16 Розкрито сутність маркетингових досліджень у Національній бібліотеці України імені В. І. Вернадського як систематизованого процесу збирання, накопичування, оброблення й аналізу об'єктивної інформації з метою прийняття конкретних управлінських рішень щодо оптимізації бібліотечної діяльності. Доведено, що переорієнтація бібліотечного обслуговування на особистість, увага до динаміки читацьких потреб і забезпечення рівноправного співробітництва у діаді "бібліотека - читач" сприяє розширенню спектру та покращанню якості бібліотечних послуг. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Туровська Л. Маркетинговий підхід як чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування / Л. Туровська // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 135-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_29_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |