Наукова періодика України Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського


Туровська Л. 
Маркетинговий підхід як чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування / Л. Туровська // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 135-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_29_16
Розкрито сутність маркетингових досліджень у Національній бібліотеці України імені В. І. Вернадського як систематизованого процесу збирання, накопичування, оброблення й аналізу об'єктивної інформації з метою прийняття конкретних управлінських рішень щодо оптимізації бібліотечної діяльності. Доведено, що переорієнтація бібліотечного обслуговування на особистість, увага до динаміки читацьких потреб і забезпечення рівноправного співробітництва у діаді "бібліотека - читач" сприяє розширенню спектру та покращанню якості бібліотечних послуг.
  Повний текст PDF - 465.902 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Туровська Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Туровська Л. Маркетинговий підхід як чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування / Л. Туровська // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 135-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_29_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Туровська Леся Олегівна (1959–) (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського