Наукова періодика України | Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка | ||
Козак Н. О. Реклама як елемент бібліотечного маркетингу (з досвіду діяльності роботи наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка) / Н. О. Козак // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Сер. : Бібліотекознавство. Книгознавство. - 2010. - Вип. 2. - С. 361-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npkpnuiobk_2010_2_41 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Козак Н. О. Реклама як елемент бібліотечного маркетингу (з досвіду діяльності роботи наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка) / Н. О. Козак // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Сер. : Бібліотекознавство. Книгознавство. - 2010. - Вип. 2. - С. 361-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npkpnuiobk_2010_2_41. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |