Наукова періодика України | Advanced education | ||
Shkoliar L. V. Travail socio-pedagogique en France. Son histoire / L. V. Shkoliar // Advanced education. - 2015. - Вип. 3. - С. 108-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2015_3_20 На основі аналізу історичної, педагогічної, соціологічної, філософської та психологічної літератури розглянуто етапи становлення та розвитку соціально-педагогічної роботи у Франції, висвітлено основні напрями й історичні етапи такої роботи. Проаналізовано цікавий і корисний для глибокого переосмислення ролі соціально-педагогічної роботи в Україні багаторічний позитивний досвід Франції щодо розвитку та впровадженню соціально-педагогічної роботи. Доведено що виховання справжнього громадянина французької спільноти базується, насамперед, на принципах розвитку загальнолюдських цінностей та визнанні провідної ролі колективу у становленні особистості. Розглянуто основні риси (складна організаційна структура, існування великої кількості галузійних професій, значна кількість суміжних суб'єктів діяльності, тощо), характерні для французької моделі соціально-педагогічної роботи та окреслено особливості соціально-педагогічної роботи у Франції. Увагу приділено ролі державних установ у проведенні соціально-педагогічної роботи. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Shkoliar L. V. Travail socio-pedagogique en France. Son histoire / L. V. Shkoliar // Advanced education. - 2015. - Вип. 3. - С. 108-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2015_3_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |