Наукова періодика України Advanced education


Чугай О. Ю. 
Дистанційне навчання у професійному розвитку сучасного педагога / О. Ю. Чугай // Advanced education. - 2014. - Вип. 2. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2014_2_15
Розглянуто особливості дистанційного навчання, його переваги та недоліки на прикладі програм професійного розвитку MOOC (Massive Open Online Course), E-Teacher та Cambridge English Teacher. Програми MOOC є безкоштовними, відкритими для всіх бажаючих, вони охоплюють різні сфери - від природознавчих наук до навчання письма. Крім безпосередньої участі у дистанційному навчанні, викладачі можуть стати модераторами форуму та збагатити свій досвід. Для одержання сертифікату достатньо виконати половину обсягу завдань та написати есе. З метою популяризації курсів за сприянням американських посольств проводяться семінари в різних країнах світу. На відміну від MOOC, програма E-Teacher Scholarship вузькоспеціалізована, доступ до неї обмежений, можна вибирати 1 з 7-ми курсів, що триває 10 тиж. Учасники навчання знаходять однодумців та працюють в групах, що надає змогу налагодити професійні контакти з колегами з різних країн. Умовами програми є виконання 70 % обсягу завдань та 2 проекти. Програми дистанційного навчання Cambridge English Teacher, що є платними та призначені для викладачів англійської мови, пропонують 23 курси на вибір, тривалість навчання - один рік. Передбачається засвоєння теоретичного матеріалу та перевірка розуміння, перегляд відео, виконання завдань зі своїми студентами, проведення опитувань та написання рефлексивних роздумів. Викладачі одержують можливість збагатити свої предметні знання, подолати міжкультурні розбіжності та отримати розуміння розв'язання проблем освіти.
  Повний текст PDF - 349.038 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чугай О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чугай О. Ю. Дистанційне навчання у професійному розвитку сучасного педагога / О. Ю. Чугай // Advanced education. - 2014. - Вип. 2. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2014_2_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чугай Оксана Юріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського