Наукова періодика України | Вісник Закарпатської академії мистецтв | ||
Оленіна О. Ю. Еволюція технологій рекламування художнього продукту в контексті масовізації та демасовізації суспільства / О. Ю. Оленіна // Вісник Закарпатського художнього інституту. - 2015. - Вип. 7. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/newtracaar_2015_7_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Оленіна О. Ю. Еволюція технологій рекламування художнього продукту в контексті масовізації та демасовізації суспільства / О. Ю. Оленіна // Вісник Закарпатського художнього інституту. - 2015. - Вип. 7. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/newtracaar_2015_7_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |