Наукова періодика України | Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії | ||
Терещук М. Політика національного брендингу Чеської Республіки: інституціональні та програмні аспекти / М. Терещук // Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії. - 2017. - № 2. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mvckrc_2017_2_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Терещук М. Політика національного брендингу Чеської Республіки: інституціональні та програмні аспекти / М. Терещук // Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії. - 2017. - № 2. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mvckrc_2017_2_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |