Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Войнича Л. Й. Стратегічний маркетинг як основа сучасної бізнес-моделі / Л. Й. Войнича // Молодий вчений. - 2019. - № 3(2). - С. 419-423. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_3%282%29__51 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Войнича Л. Й. Стратегічний маркетинг як основа сучасної бізнес-моделі / Л. Й. Войнича // Молодий вчений. - 2019. - № 3(2). - С. 419-423. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_3(2)__51.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |