Наукова періодика України Молодий вчений


Войнича Л. Й. 
Стратегічний маркетинг як основа сучасної бізнес-моделі / Л. Й. Войнича // Молодий вчений. - 2019. - № 3(2). - С. 419-423. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_3%282%29__51
  Повний текст PDF - 321.231 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Войнича Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Войнича Л. Й. Стратегічний маркетинг як основа сучасної бізнес-моделі / Л. Й. Войнича // Молодий вчений. - 2019. - № 3(2). - С. 419-423. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_3(2)__51.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Войнича Лілія Йосипівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського