Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Хмарська І. А. Сценарії управлінських рішень щодо формування комплексу маркетингових комунікацій для різних рівнів партнерських відносин / І. А. Хмарська // Молодий вчений. - 2019. - № 2(2). - С. 651-656. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_2%282%29__75 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хмарська І. А. Сценарії управлінських рішень щодо формування комплексу маркетингових комунікацій для різних рівнів партнерських відносин / І. А. Хмарська // Молодий вчений. - 2019. - № 2(2). - С. 651-656. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_2(2)__75.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |