Наукова періодика України Молодий вчений


Kovalenko O. Yu. 
Search engines advertising and marketing platforms in social communication / O. Yu. Kovalenko, A. S. Cherkashina // Молодий вчений. - 2018. - № 4(2). - С. 631-633. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_4%282%29__66
  Повний текст PDF - 123.218 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kovalenko O.
  • Cherkashina A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kovalenko O. Yu. Search engines advertising and marketing platforms in social communication / O. Yu. Kovalenko, A. S. Cherkashina // Молодий вчений. - 2018. - № 4(2). - С. 631-633. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_4(2)__66.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського