Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Kovalenko O. Yu. Search engines advertising and marketing platforms in social communication / O. Yu. Kovalenko, A. S. Cherkashina // Молодий вчений. - 2018. - № 4(2). - С. 631-633. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_4%282%29__66 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kovalenko O. Yu. Search engines advertising and marketing platforms in social communication / O. Yu. Kovalenko, A. S. Cherkashina // Молодий вчений. - 2018. - № 4(2). - С. 631-633. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_4(2)__66. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |