Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Смолінська С. Д. Реклама як інструмент покращення фінансових результатів та формування іміджу компанії / С. Д. Смолінська, С. І. Моргун // Молодий вчений. - 2018. - № 2(2). - С. 750-753. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_2%282%29__73 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Смолінська С. Д. Реклама як інструмент покращення фінансових результатів та формування іміджу компанії / С. Д. Смолінська, С. І. Моргун // Молодий вчений. - 2018. - № 2(2). - С. 750-753. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_2(2)__73.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |