Санакоєва Н. Д. 
Гіпнотично орієнтовані підходи у сучасному рекламному дискурсі / Н. Д. Санакоєва, М. П. Закарлюка // Молодий вчений. - 2018. - № 2(1). - С. 349-354. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_2%281%29__84
  Повний текст PDF - 165.465 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Санакоєва Н.
  • Закарлюка М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Санакоєва Н. Д. Гіпнотично орієнтовані підходи у сучасному рекламному дискурсі / Н. Д. Санакоєва, М. П. Закарлюка // Молодий вчений. - 2018. - № 2(1). - С. 349-354. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_2(1)__84.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського