Наукова періодика України Молодий вчений


Короленко В. М. 
Сенсорний маркетинг як інновація в індустрії готельного господарства / В. М. Короленко, Т. А. Сильчук // Молодий вчений. - 2018. - № 10(2). - С. 433-435. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10%282%29__10
  Повний текст PDF - 164.058 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Короленко В.
  • Сильчук Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Короленко В. М. Сенсорний маркетинг як інновація в індустрії готельного господарства / В. М. Короленко, Т. А. Сильчук // Молодий вчений. - 2018. - № 10(2). - С. 433-435. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10(2)__10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Короленко Віталій Михайлович (юридичні науки)
  • Сильчук Тетяна Анатоліївна (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського