Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Ляш Л. Я. Особливості формування стратегії позиціювання продукції аграрних підприємств / Л. Я. Ляш // Молодий вчений. - 2018. - № 1(1). - С. 514-517. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_1%281%29__122 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ляш Л. Я. Особливості формування стратегії позиціювання продукції аграрних підприємств / Л. Я. Ляш // Молодий вчений. - 2018. - № 1(1). - С. 514-517. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_1(1)__122. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |