Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Козин Л. В. Використання інструментів спортивного маркетингу в контексті формування лояльності спортивних вболівальників / Л. В. Козин // Молодий вчений. - 2017. - № 6. - С. 442-448. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_6_103 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Козин Л. В. Використання інструментів спортивного маркетингу в контексті формування лояльності спортивних вболівальників / Л. В. Козин // Молодий вчений. - 2017. - № 6. - С. 442-448. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_6_103.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |