Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Чукурна О. П. Вплив маркетингових досліджень споживачів снеків на цінове позиціонування / О. П. Чукурна, В. О. Чмир, К. П. Егорова // Молодий вчений. - 2017. - № 4. - С. 780-784. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4_183 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чукурна О. П. Вплив маркетингових досліджень споживачів снеків на цінове позиціонування / О. П. Чукурна, В. О. Чмир, К. П. Егорова // Молодий вчений. - 2017. - № 4. - С. 780-784. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4_183.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |