Наукова періодика України Молодий вчений


Тарасович Л. В. 
Маркетингова політика сільськогосподарських підприємств як інструмент їх економічного зростання / Л. В. Тарасович // Молодий вчений. - 2017. - № 3. - С. 851-854. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3_196
  Повний текст PDF - 382.273 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тарасович Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тарасович Л. В. Маркетингова політика сільськогосподарських підприємств як інструмент їх економічного зростання / Л. В. Тарасович // Молодий вчений. - 2017. - № 3. - С. 851-854. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3_196.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тарасович Людмила Валеріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського