Наукова періодика України Молодий вчений


Окландер Т. О. 
Еволюція маркетингових досліджень в цифровому маркетингу / Т. О. Окландер, М. Г. Бударіна // Молодий вчений. - 2017. - № 11. - С. 1257-1261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_11_304
  Повний текст PDF - 289.734 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Окландер Т.
  • Бударіна М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Окландер Т. О. Еволюція маркетингових досліджень в цифровому маркетингу / Т. О. Окландер, М. Г. Бударіна // Молодий вчений. - 2017. - № 11. - С. 1257-1261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_11_304.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Окландер Тетяна Олегівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського