Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Окландер Т. О. Еволюція маркетингових досліджень в цифровому маркетингу / Т. О. Окландер, М. Г. Бударіна // Молодий вчений. - 2017. - № 11. - С. 1257-1261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_11_304 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Окландер Т. О. Еволюція маркетингових досліджень в цифровому маркетингу / Т. О. Окландер, М. Г. Бударіна // Молодий вчений. - 2017. - № 11. - С. 1257-1261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_11_304.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |