Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Середницька Л. П. Мерчандайзинг як інструмент впливу на покупця / Л. П. Середницька, Н. В. Гудима // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 1045-1048. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_237 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Середницька Л. П. Мерчандайзинг як інструмент впливу на покупця / Л. П. Середницька, Н. В. Гудима // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 1045-1048. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_237.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |