Наукова періодика України Молодий вчений


Середницька Л. П. 
Мерчандайзинг як інструмент впливу на покупця / Л. П. Середницька, Н. В. Гудима // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 1045-1048. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_237
  Повний текст PDF - 325.752 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Середницька Л.
  • Гудима Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Середницька Л. П. Мерчандайзинг як інструмент впливу на покупця / Л. П. Середницька, Н. В. Гудима // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 1045-1048. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_237.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гудима Наталія Василівна (філологічні науки)
  • Гудима Наталія Валеріївна (хімічні науки)
  • Гудима Наталія Валеріївна (державне управління)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського