Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Pilelienė L. Elaboration of the model for the evaluation of static advertising effectiveness / L. Pilelienė, V. Grigaliūnaitė // Молодий вчений. - 2016. - № 9. - С. 1-4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_9_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Pilelienė L. Elaboration of the model for the evaluation of static advertising effectiveness / L. Pilelienė, V. Grigaliūnaitė // Молодий вчений. - 2016. - № 9. - С. 1-4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_9_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |