Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Шевчук Ю. С. Концептуальна кінореклама як соціально-комунікаційна технологія / Ю. С. Шевчук // Молодий вчений. - 2016. - № 7. - С. 339-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_7_82 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шевчук Ю. С. Концептуальна кінореклама як соціально-комунікаційна технологія / Ю. С. Шевчук // Молодий вчений. - 2016. - № 7. - С. 339-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_7_82.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |