Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Барвинок В. Ю. Роль персонального бренда в самореализации студентов / В. Ю. Барвинок // Молодий вчений. - 2016. - № 5. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_5_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Барвинок В. Ю. Роль персонального бренда в самореализации студентов / В. Ю. Барвинок // Молодий вчений. - 2016. - № 5. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_5_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |