Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Полях В. М. Маркетингова стратегія розвитку свинарства в сільськогосподарських підприємствах / В. М. Полях // Молодий вчений. - 2016. - № 5. - С. 134-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_5_37 Досліджено теоретичні та практичні аспекти формування маркетингової стратегії розвитку свинарства в сільськогосподарських підприємствах (СГП). Розроблено систему стратегій розвитку для трьох базових підприємств виробників свинини на основі аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища, аналізу ефективності їх господарської та маркетингової діяльності. Запропоновано концептуальну модель організації інформаційно-маркетингового кластера для забезпечення ефективного маркетингу продукції свинарства в СГП. Новизна інформаційного формування полягає в рівнодоступності й актуальності маркетингової інформації, яку збирає й обробляє аналітичний відділ кластера для всіх суб'єктів ринку в режимі "он-лайн", що надасть змогу виробникам свинини вийти на ринково-обгрунтовані ціни реалізації свиней переробним підприємствам, а кінцевим споживачам одержати м'ясо та м'ясопродукти вищої якості за доступнішими цінами. Удосконалено механізм комплексного оцінювання можливих економічних збитків, що можуть бути наслідком виробництва продукції свинарства у СГП та обгрунтовано необхідність їх розрахунку як одного з видів ризиків для стабільного розвитку галузі свинарства та підприємства в цілому. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Полях В. М. Маркетингова стратегія розвитку свинарства в сільськогосподарських підприємствах / В. М. Полях // Молодий вчений. - 2016. - № 5. - С. 134-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_5_37.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |