Наукова періодика України Молодий вчений


Владимирова М. С. 
Формування екологічного маркетингу на підприємстві / М. С. Владимирова // Молодий вчений. - 2016. - № 4. - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_4_11
  Повний текст PDF - 255.398 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Владимирова М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Владимирова М. С. Формування екологічного маркетингу на підприємстві / М. С. Владимирова // Молодий вчений. - 2016. - № 4. - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_4_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Владимирова Марія Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського