Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Янченко Т. В. Програмоване навчання як результат еволюції ідей педології та біхевіоризму / Т. В. Янченко // Молодий вчений. - 2016. - № 12. - С. 550-554. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12_134 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Янченко Т. В. Програмоване навчання як результат еволюції ідей педології та біхевіоризму / Т. В. Янченко // Молодий вчений. - 2016. - № 12. - С. 550-554. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12_134.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |