Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Подоляк В. Р. Критичний огляд концепції корпоративного брендингу як ключового компоненту корпоративної репутації / В. Р. Подоляк // Молодий вчений. - 2016. - № 11. - С. 666-669. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_11_157 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Подоляк В. Р. Критичний огляд концепції корпоративного брендингу як ключового компоненту корпоративної репутації / В. Р. Подоляк // Молодий вчений. - 2016. - № 11. - С. 666-669. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_11_157. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |