Наукова періодика України Молодий вчений


Подоляк В. Р. 
Критичний огляд концепції корпоративного брендингу як ключового компоненту корпоративної репутації / В. Р. Подоляк // Молодий вчений. - 2016. - № 11. - С. 666-669. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_11_157
  Повний текст PDF - 234.154 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Подоляк В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Подоляк В. Р. Критичний огляд концепції корпоративного брендингу як ключового компоненту корпоративної репутації / В. Р. Подоляк // Молодий вчений. - 2016. - № 11. - С. 666-669. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_11_157.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського