Наукова періодика України Молодий вчений


Стащук І. П. 
Аксіологічний вимір комерційної реклами / І. П. Стащук // Молодий вчений. - 2016. - № 10. - С. 141-144 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_10_34
  Повний текст PDF - 183.092 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Стащук І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Стащук І. П. Аксіологічний вимір комерційної реклами / І. П. Стащук // Молодий вчений. - 2016. - № 10. - С. 141-144 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_10_34.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського