Наукова періодика України Молодий вчений


Смачило В. В. 
Системний підхід до організації маркетингової діяльності будівельного підприємства / В. В. Смачило, В. Ю. Халіна // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 1394-1397. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2%286%29__346
  Повний текст PDF - 312.235 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Смачило В.
  • Халіна В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Смачило В. В. Системний підхід до організації маркетингової діяльності будівельного підприємства / В. В. Смачило, В. Ю. Халіна // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 1394-1397. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(6)__346.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Смачило Валентина Володимирівна (економічні науки)
  • Халіна Вероніка Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського