Наукова періодика України Молодий вчений


Буднікевич І. М. 
Ідентифікація та групування маркетингових стратегій виробників швейної продукції України / І. М. Буднікевич, О. А. Баранник // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 974-977. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2%286%29__244
  Повний текст PDF - 301.777 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Буднікевич І.
  • Баранник О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Буднікевич І. М. Ідентифікація та групування маркетингових стратегій виробників швейної продукції України / І. М. Буднікевич, О. А. Баранник // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 974-977. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(6)__244.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Буднікевич Ірина Михайлівна (економічні науки)
  • Баранник Олександр Анатолійович (фізико-математичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського