Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Буднікевич І. М. Ідентифікація та групування маркетингових стратегій виробників швейної продукції України / І. М. Буднікевич, О. А. Баранник // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 974-977. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2%286%29__244 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Буднікевич І. М. Ідентифікація та групування маркетингових стратегій виробників швейної продукції України / І. М. Буднікевич, О. А. Баранник // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 974-977. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(6)__244.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |