Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Шарко В. В. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача ресторанних послуг / В. В. Шарко, М. О. Шульц, О. М. Ткачук // Молодий вчений. - 2015. - № 12(2). - С. 177-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_12%282%29__46 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шарко В. В. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача ресторанних послуг / В. В. Шарко, М. О. Шульц, О. М. Ткачук // Молодий вчений. - 2015. - № 12(2). - С. 177-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_12(2)__46.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |