Наукова періодика України Молодий вчений


Барилович О. М. 
Роль маркетингу у діяльності підприємств аграрної сфери / О. М. Барилович, В. В. Касьян // Молодий вчений. - 2015. - № 12(1). - С. 115-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_12%281%29__27
  Повний текст PDF - 144.497 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Барилович О.
  • Касьян В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Барилович О. М. Роль маркетингу у діяльності підприємств аграрної сфери / О. М. Барилович, В. В. Касьян // Молодий вчений. - 2015. - № 12(1). - С. 115-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_12(1)__27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Барилович Олена Михайлівна (економічні науки)
  • Касьян Владислав Володимирович (культурологія)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського