Наукова періодика України Молодий вчений


Королюк Н. Я. 
Основні методи оцінки вартості брендів / Н. Я. Королюк // Молодий вчений. - 2015. - № 10(2). - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_10%282%29__7
  Повний текст PDF - 261.692 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Королюк Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Королюк Н. Я. Основні методи оцінки вартості брендів / Н. Я. Королюк // Молодий вчений. - 2015. - № 10(2). - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_10(2)__7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського