Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Белз О. Г. Формування асортиментних стратегій інтернет-магазину засобами інтелектуального аналізу даних / О. Г. Белз, О. О. Ковель // Молодий вчений. - 2015. - № 10(1). - С. 79-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_10%281%29__19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Белз О. Г. Формування асортиментних стратегій інтернет-магазину засобами інтелектуального аналізу даних / О. Г. Белз, О. О. Ковель // Молодий вчений. - 2015. - № 10(1). - С. 79-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_10(1)__19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |