Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Арабаджи О. П. Маркетингові дослідження як основа розробки комунікативних кампаній / О. П. Арабаджи, Т. І. Михайлова, Д. Д. Маргаринт // Молодий вчений. - 2014. - № 12(1). - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_12%281%29__14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Арабаджи О. П. Маркетингові дослідження як основа розробки комунікативних кампаній / О. П. Арабаджи, Т. І. Михайлова, Д. Д. Маргаринт // Молодий вчений. - 2014. - № 12(1). - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_12(1)__14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |