Наукова періодика України Modern economics


Indah R. P. 
The Effects of Mediating Consumer-Based Brand Equity and Moderate Income on Endorser Credibility with Buying Interest / R. P. Indah, Z. Wahab, S. S. Muchsin, A. Hanafi // Modern economics. - 2019. - № 16. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2019_16_4
  Повний текст PDF - 662.135 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Indah R.
  • Wahab Z.
  • Muchsin S.
  • Hanafi A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Indah R. P. The Effects of Mediating Consumer-Based Brand Equity and Moderate Income on Endorser Credibility with Buying Interest / R. P. Indah, Z. Wahab, S. S. Muchsin, A. Hanafi // Modern economics. - 2019. - № 16. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2019_16_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського