Наукова періодика України | Modern economics | ||
Indah R. P. The Effects of Mediating Consumer-Based Brand Equity and Moderate Income on Endorser Credibility with Buying Interest / R. P. Indah, Z. Wahab, S. S. Muchsin, A. Hanafi // Modern economics. - 2019. - № 16. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2019_16_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Indah R. P. The Effects of Mediating Consumer-Based Brand Equity and Moderate Income on Endorser Credibility with Buying Interest / R. P. Indah, Z. Wahab, S. S. Muchsin, A. Hanafi // Modern economics. - 2019. - № 16. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2019_16_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |