Наукова періодика України | Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку | ||
Кургузов А. О. Використання маркетингових стратегій у процесі формування та репрезентації української національної ідентичності / А. О. Кургузов // Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку. - 2018. - Вип. 2. - С. 45-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnnt_2018_2_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кургузов А. О. Використання маркетингових стратегій у процесі формування та репрезентації української національної ідентичності / А. О. Кургузов // Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку. - 2018. - Вип. 2. - С. 45-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnnt_2018_2_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |