![]() | Наукова періодика України | ![]() | Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" |
Логоша Р. В. Особливості формування маркетингових стратегій сільськогосподарських підприємств / Р. В. Логоша, О. Л. Польова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2018. - № 11(2). - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2018_11%282%29__6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Логоша Р. В. Особливості формування маркетингових стратегій сільськогосподарських підприємств / Р. В. Логоша, О. Л. Польова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2018. - № 11(2). - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2018_11(2)__6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |