Наукова періодика України | Маркетинг і цифрові технології | ||
Гегедош К. В. Маркетингова діагностика управління транскордонним співробітництвом у карпатському єврорегіоні / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 1. - С. 51-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_1_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гегедош К. В. Маркетингова діагностика управління транскордонним співробітництвом у карпатському єврорегіоні / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 1. - С. 51-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_1_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |