Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Гегедош К. В. 
Маркетингова діагностика управління транскордонним співробітництвом у карпатському єврорегіоні / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 1. - С. 51-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_1_7
  Повний текст PDF - 816.791 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гегедош К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гегедош К. В. Маркетингова діагностика управління транскордонним співробітництвом у карпатському єврорегіоні / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 1. - С. 51-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_1_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського