Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Parkitna A. G. 
The Role of Measuring The Efficiency of Marketing E-Toolbrend Management / A. G. Parkitna, J. B. Tutaj, A. M. F. Kaminska // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 4. - С. 19-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_4_4
  Повний текст PDF - 562.69 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Parkitna A.
  • Tutaj J.
  • Kaminska A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Parkitna A. G. The Role of Measuring The Efficiency of Marketing E-Toolbrend Management / A. G. Parkitna, J. B. Tutaj, A. M. F. Kaminska // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 4. - С. 19-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_4_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського