Наукова періодика України | Маркетинг і цифрові технології | ||
Yashkina O. Marketing Research of the Market of Technologies of Virtual and Additional Reality in Ukraine / O. Yashkina, R. Odinokov // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 3. - С. 6-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_3_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Yashkina O. Marketing Research of the Market of Technologies of Virtual and Additional Reality in Ukraine / O. Yashkina, R. Odinokov // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 3. - С. 6-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_3_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |