Наукова періодика України | Маркетинг і цифрові технології | ||
Natorina A. O. Activity of retailers and FMCG producers in the digital age / A. O. Natorina // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 2. - С. 76-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_2_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Natorina A. O. Activity of retailers and FMCG producers in the digital age / A. O. Natorina // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 2. - С. 76-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_2_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |