Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Natorina A. O. 
Activity of retailers and FMCG producers in the digital age / A. O. Natorina // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 2. - С. 76-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_2_9
  Повний текст PDF - 540.933 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Natorina A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Natorina A. O. Activity of retailers and FMCG producers in the digital age / A. O. Natorina // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 2. - С. 76-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_2_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського