Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Державна політика в сфері вищої освіти:індикативні професійно орієнтовні дисципліни спеціальності "Маркетинг" // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 2. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_2_3
  Повний текст PDF - 453.982 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Бібліографічний опис для цитування:

Державна політика в сфері вищої освіти:індикативні професійно орієнтовні дисципліни спеціальності "Маркетинг" // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 2. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_2_3.

  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського