Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Ілляшенко C. М. 
Комунікативна ефективність групи у Facebook як інструменту просування випускової кафедри на ринку науково-освітніх послуг / C. М. Ілляшенко, Ю. С Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 1. - С. 83-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_1_9
  Повний текст PDF - 983.055 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ілляшенко C.
  • Шипуліна Ю.
  • Ілляшенко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ілляшенко C. М. Комунікативна ефективність групи у Facebook як інструменту просування випускової кафедри на ринку науково-освітніх послуг / C. М. Ілляшенко, Ю. С Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 1. - С. 83-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_1_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шипуліна Юлія Сергіївна (економічні науки)
  • Ілляшенко Наталія Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського