Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Соколовська З. М. 
Використання концепції цифрового маркетингу в діяльності фармацевтичного підприємства / З. М. Соколовська, І. В. Капустян // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2. - С. 77-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_2_7
  Повний текст PDF - 697.093 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Соколовська З.
  • Капустян І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Соколовська З. М. Використання концепції цифрового маркетингу в діяльності фармацевтичного підприємства / З. М. Соколовська, І. В. Капустян // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2. - С. 77-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_2_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Соколовська Зоя Миколаївна (1954–) (економічні науки)
  • Капустян Ірина Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського