Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Смерічевський С. Ф. 
Маркетингові дослідження кредитного рейтингу на основі штучної нейронної мережі / С. Ф. Смерічевський, Н. В. Касьянов, С. С. Глушаченко // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2. - С. 32-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_2_4
  Повний текст PDF - 755.693 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Смерічевський С.
  • Касьянов Н.
  • Глушаченко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Смерічевський С. Ф. Маркетингові дослідження кредитного рейтингу на основі штучної нейронної мережі / С. Ф. Смерічевський, Н. В. Касьянов, С. С. Глушаченко // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2. - С. 32-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_2_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Смерічевський Сергій Францевич (економічні науки)
  • Глушаченко Сергій Сергійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського