Наукова періодика України | Маркетинг і цифрові технології | ||
Смерічевський С. Ф. Маркетингові дослідження кредитного рейтингу на основі штучної нейронної мережі / С. Ф. Смерічевський, Н. В. Касьянов, С. С. Глушаченко // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2. - С. 32-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_2_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Смерічевський С. Ф. Маркетингові дослідження кредитного рейтингу на основі штучної нейронної мережі / С. Ф. Смерічевський, Н. В. Касьянов, С. С. Глушаченко // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2. - С. 32-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_2_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |